Goda grannar (lättläst)
Köp boken Lyssna på bokenBeställ recensionsexemplar
E-bok mejlas ut som en länk från Elib på bokens utgivningsdatum. Bok i originalformat skickas ca 3 veckor före recensionsdatum och PDF-korrektur mejlas ut när det finns tillgängligt.
Du har ännu inte behörighet att beställa böcker från detta förlag. Kontakta press@bonnierforlagen.se om du vill utöka din behörighet.
Vill du beställa recensionsexemplar?
Logga inUtgivningsdag: 2020-11-30
Recensionsdag: 2020-11-30
Mediakontakt: Bonnierförlagens Press
Uppläsare: Anders Blentare
Speltid: 2 h 56 min
Micke och Bianca lämnar storstan och flyttar med sina barn till ett lugnt villaområde i Skåne. Först verkar allt precis så perfekt som de har drömt om. Men när de lär känna sina grannar närmare kommer en obehaglig känsla smygande. En dag blir Bianca påkörd av en granne och skadas allvarligt. Men var det verkligen en olycka? Polisen tvivlar och kanske Micke också.
Vad har egentligen hänt mellan grannarna innan bilolyckan? Och varför är det just Bianca som blir påkörd?
Goda grannar är en psykologisk spänningsroman om det farliga med att komma sina grannar för nära. Bearbetad till lättläst av Pamela Jaskoviak.
Detaljerad fakta
Recensionsdag: 2020-11-30 Genre: Skönlitteratur Originalutgåvans titel: Goda grannar Originalutgåvans utgivningsår: 2020 Omslagsformgivare: Niklas Lindblad Uppläsare: Anders Blentare Thema-kod: Deckare, Lättläst för vuxna Speltid: 2 h 56 min Format (utgivningsdatum): Ljudbok, digital, 9789179710590 (2020-11-30)