Goda grannar (lättläst)

Författare: Mattias Edvardsson
Köp boken Lyssna på boken

Utgivningsdag: 2020-11-30
Recensionsdag: 2020-11-30

Mediakontakt: Bonnierförlagens Press

Uppläsare: Anders Blentare

Speltid: 2 h 56 min

Micke och Bianca lämnar storstan och flyttar med sina barn till ett lugnt villaområde i Skåne. Först verkar allt precis så perfekt som de har drömt om. Men när de lär känna sina grannar närmare kommer en obehaglig känsla smygande. En dag blir Bianca påkörd av en granne och skadas allvarligt. Men var det verkligen en olycka? Polisen tvivlar och kanske Micke också.

Vad har egentligen hänt mellan grannarna innan bilolyckan? Och varför är det just Bianca som blir påkörd?

Goda grannar är en psykologisk spänningsroman om det farliga med att komma sina grannar för nära. Bearbetad till lättläst av Pamela Jaskoviak.

Detaljerad fakta

Recensionsdag: 2020-11-30 Genre: Skönlitteratur Originalutgåvans titel: Goda grannar Originalutgåvans utgivningsår: 2020 Omslagsformgivare: Niklas Lindblad Uppläsare: Anders Blentare Thema-kod: Deckare, Lättläst för vuxna Speltid: 2 h 56 min Format (utgivningsdatum): Ljudbok, digital, 9789179710590 (2020-11-30)

Fler böcker av författaren

Nyheter om boken

Goda grannar (lättläst)

Författare: Mattias Edvardsson
Köp boken
Lyssna på boken

Utgivningsdag: 2020-11-30
Recensionsdag: 2020-11-30

Mediakontakt: Bonnierförlagens Press

Uppläsare: Anders Blentare

Speltid: 2 h 56 min

Micke och Bianca lämnar storstan och flyttar med sina barn till ett lugnt villaområde i Skåne. Först verkar allt precis så perfekt som de har drömt om. Men när de lär känna sina grannar närmare kommer en obehaglig känsla smygande. En dag blir Bianca påkörd av en granne och skadas allvarligt. Men var det verkligen en olycka? Polisen tvivlar och kanske Micke också.

Vad har egentligen hänt mellan grannarna innan bilolyckan? Och varför är det just Bianca som blir påkörd?

Goda grannar är en psykologisk spänningsroman om det farliga med att komma sina grannar för nära. Bearbetad till lättläst av Pamela Jaskoviak.

Ladda ner omslag

Ladda ner foton av författaren

Detaljerad fakta

Recensionsdag: 2020-11-30 Genre: Skönlitteratur Originalutgåvans titel: Goda grannar Originalutgåvans utgivningsår: 2020 Omslagsformgivare: Niklas Lindblad Uppläsare: Anders Blentare Thema-kod: Deckare, Lättläst för vuxna Speltid: 2 h 56 min Format (utgivningsdatum): Ljudbok, digital, 9789179710590 (2020-11-30)

Fler böcker av författaren

Nyheter om boken

Sök bland våra böcker och författare

Sök bland våra ljudböcker, författare