En bur av guld (lättläst)

Författare: Camilla Läckberg
Köp boken Lyssna på boken

Utgivningsdag: 2020-06-15
Recensionsdag: 2020-06-15

Mediakontakt: Bonnierförlagens Press

Uppläsare: Viktoria Flodström

Speltid: 3 h 48 min

Faye har allt. En perfekt man, en fin dotter och den lyxigaste lägenheten i stan. Men det är något som inte stämmer. En gång var hon en stark kvinna med stora planer på att bli Någon. Men hon gav upp allt för sin man, för deras företag och för kärlekens skull.
Nu kommer hennes mörka minnen från barndomen i Fjällbacka tillbaka till henne. Äktenskapet känns inte längre tryggt och hon börjar känna sig fångad. Som i en bur av guld.
När hennes man sviker henne har hon plötsligt ingenting alls. Bit för bit måste hon bygga upp sig själv och sin dröm: Revenge. Ingen vet hur hon planerar sin hämnd. Men den blir grym och hård.
Det här är en lättläst bearbetning av Camilla Läckbergs succéroman En bur av guld.

Detaljerad fakta

Recensionsdag: 2020-06-15 Genre: Skönlitteratur Originalutgåvans titel: En bur av guld Originalutgåvans utgivningsår: 2019 Omslagsformgivare: Jens Andersson Uppläsare: Viktoria Flodström Ämnesord: hämnd, upprättelse, relationer, Stureplan, Östermalm, girl power Boktyp: lättläst, bearbetning Serie: Fayes hämnd Thema-kod: Skönlitteratur: allmänt, Lättläst för vuxna Speltid: 3 h 48 min Format (utgivningsdatum): Ljudbok, digital, 9789179710422 (2020-06-15)

Boken ingår i serien Fayes hämnd

Fler böcker av författaren

Nyheter om boken

En bur av guld (lättläst)

Författare: Camilla Läckberg
Köp boken
Lyssna på boken

Utgivningsdag: 2020-06-15
Recensionsdag: 2020-06-15

Mediakontakt: Bonnierförlagens Press

Uppläsare: Viktoria Flodström

Speltid: 3 h 48 min

Faye har allt. En perfekt man, en fin dotter och den lyxigaste lägenheten i stan. Men det är något som inte stämmer. En gång var hon en stark kvinna med stora planer på att bli Någon. Men hon gav upp allt för sin man, för deras företag och för kärlekens skull.
Nu kommer hennes mörka minnen från barndomen i Fjällbacka tillbaka till henne. Äktenskapet känns inte längre tryggt och hon börjar känna sig fångad. Som i en bur av guld.
När hennes man sviker henne har hon plötsligt ingenting alls. Bit för bit måste hon bygga upp sig själv och sin dröm: Revenge. Ingen vet hur hon planerar sin hämnd. Men den blir grym och hård.
Det här är en lättläst bearbetning av Camilla Läckbergs succéroman En bur av guld.

Ladda ner omslag

Ladda ner foton av författaren

Detaljerad fakta

Recensionsdag: 2020-06-15 Genre: Skönlitteratur Originalutgåvans titel: En bur av guld Originalutgåvans utgivningsår: 2019 Omslagsformgivare: Jens Andersson Uppläsare: Viktoria Flodström Ämnesord: hämnd, upprättelse, relationer, Stureplan, Östermalm, girl power Boktyp: lättläst, bearbetning Serie: Fayes hämnd Thema-kod: Skönlitteratur: allmänt, Lättläst för vuxna Speltid: 3 h 48 min Format (utgivningsdatum): Ljudbok, digital, 9789179710422 (2020-06-15)

Boken ingår i serien Fayes hämnd

Fler böcker av författaren

Nyheter om boken

Sök bland våra böcker och författare

Sök bland våra ljudböcker, författare och uppläsare