En bur av guld (lättläst)
Köp boken Lyssna på bokenBeställ recensionsexemplar
E-bok mejlas ut som en länk från Elib på bokens utgivningsdatum. Bok i originalformat skickas ca 3 veckor före recensionsdatum och PDF-korrektur mejlas ut när det finns tillgängligt.
Du har ännu inte behörighet att beställa böcker från detta förlag. Kontakta press@bonnierforlagen.se om du vill utöka din behörighet.
Vill du beställa recensionsexemplar?
Logga inUtgivningsdag: 2020-06-15
Recensionsdag: 2020-06-15
Mediakontakt: Bonnierförlagens Press
Uppläsare: Viktoria Flodström
Speltid: 3 h 48 min
Faye har allt. En perfekt man, en fin dotter och den lyxigaste lägenheten i stan. Men det är något som inte stämmer. En gång var hon en stark kvinna med stora planer på att bli Någon. Men hon gav upp allt för sin man, för deras företag och för kärlekens skull.
Nu kommer hennes mörka minnen från barndomen i Fjällbacka tillbaka till henne. Äktenskapet känns inte längre tryggt och hon börjar känna sig fångad. Som i en bur av guld.
När hennes man sviker henne har hon plötsligt ingenting alls. Bit för bit måste hon bygga upp sig själv och sin dröm: Revenge. Ingen vet hur hon planerar sin hämnd. Men den blir grym och hård.
Det här är en lättläst bearbetning av Camilla Läckbergs succéroman En bur av guld.
Detaljerad fakta
Recensionsdag: 2020-06-15 Genre: Skönlitteratur Originalutgåvans titel: En bur av guld Originalutgåvans utgivningsår: 2019 Omslagsformgivare: Jens Andersson Uppläsare: Viktoria Flodström Ämnesord: hämnd, upprättelse, relationer, Stureplan, Östermalm, girl power Boktyp: lättläst, bearbetning Serie: Fayes hämnd Thema-kod: Skönlitteratur: allmänt, Lättläst för vuxna Speltid: 3 h 48 min Format (utgivningsdatum): Ljudbok, digital, 9789179710422 (2020-06-15)