Hjärnstark (lättläst)
Få en starkare hjärna med träning Köp boken Lyssna på boken ProvläsBeställ recensionsexemplar
E-bok mejlas ut som en länk från Elib på bokens utgivningsdatum. Bok i originalformat skickas ca 3 veckor före recensionsdatum och PDF-korrektur mejlas ut när det finns tillgängligt.
Du har ännu inte behörighet att beställa böcker från detta förlag. Kontakta press@bonnierforlagen.se om du vill utöka din behörighet.
Vill du beställa recensionsexemplar?
Logga inUtgivningsdag: 2020-06-15
Recensionsdag: 2020-06-15
Mediakontakt: Bonnierförlagens Press
Uppläsare: Anders Blentare
Speltid: 2 h 29 min
Detta är en lättläst version av Anders Hansens succébok Hjärnstark. Vill du bli lugnare, mer fokuserad, få bättre minne och tänka snabbare och mer kreativt? Då ska du röra på dig! När du tränar mår inte bara musklerna bättre. Hjärnan blir också piggare och starkare.
I Hjärnstark berättar överläkaren Anders Hansen varför det är så bra för hjärnan med träning. Han tipsar också om hur du tränar din hjärna på bästa sätt. Det är enklare än du kanske tror.
Detaljerad fakta
Recensionsdag: 2020-06-15 Genre: Hälsa, relationer och personlig utveckling Originalutgåvans titel: Hjärnstark Omslagsformgivare: Lisa Zachrisson Uppläsare: Anders Blentare Boktyp: lättläst Thema-kod: Familj och hälsa, Lättläst för vuxna Speltid: 2 h 29 min Format (utgivningsdatum): Ljudbok, digital, 9789179710439 (2020-06-15)