Hjärnstark (lättläst)

Få en starkare hjärna med träning
Författare: Anders Hansen
Köp boken Lyssna på boken Provläs

Utgivningsdag: 2020-06-15
Recensionsdag: 2020-06-15

Mediakontakt: Bonnierförlagens Press

Uppläsare: Anders Blentare

Speltid: 2 h 29 min

Detta är en lättläst version av Anders Hansens succébok Hjärnstark. Vill du bli lugnare, mer fokuserad, få bättre minne och tänka snabbare och mer kreativt? Då ska du röra på dig! När du tränar mår inte bara musklerna bättre. Hjärnan blir också piggare och starkare.
I Hjärnstark berättar överläkaren Anders Hansen varför det är så bra för hjärnan med träning. Han tipsar också om hur du tränar din hjärna på bästa sätt. Det är enklare än du kanske tror.

Detaljerad fakta

Recensionsdag: 2020-06-15 Genre: Hälsa, relationer och personlig utveckling Originalutgåvans titel: Hjärnstark Omslagsformgivare: Lisa Zachrisson Uppläsare: Anders Blentare Ämnesord: träning, motion, hjärnan, hälsa, hjärngympa, konditionsträning, forskning Boktyp: lättläst Thema-kod: Familj och hälsa, Lättläst för vuxna Speltid: 2 h 29 min Format (utgivningsdatum): Ljudbok, digital, 9789179710439 (2020-06-15)

Fler böcker av författaren

Nyheter om boken

Hjärnstark (lättläst)

Få en starkare hjärna med träning
Författare: Anders Hansen
Köp boken
Lyssna på boken Provläs

Utgivningsdag: 2020-06-15
Recensionsdag: 2020-06-15

Mediakontakt: Bonnierförlagens Press

Uppläsare: Anders Blentare

Speltid: 2 h 29 min

Detta är en lättläst version av Anders Hansens succébok Hjärnstark. Vill du bli lugnare, mer fokuserad, få bättre minne och tänka snabbare och mer kreativt? Då ska du röra på dig! När du tränar mår inte bara musklerna bättre. Hjärnan blir också piggare och starkare.
I Hjärnstark berättar överläkaren Anders Hansen varför det är så bra för hjärnan med träning. Han tipsar också om hur du tränar din hjärna på bästa sätt. Det är enklare än du kanske tror.

Ladda ner omslag

Ladda ner foton av författaren

Detaljerad fakta

Recensionsdag: 2020-06-15 Genre: Hälsa, relationer och personlig utveckling Originalutgåvans titel: Hjärnstark Omslagsformgivare: Lisa Zachrisson Uppläsare: Anders Blentare Ämnesord: träning, motion, hjärnan, hälsa, hjärngympa, konditionsträning, forskning Boktyp: lättläst Thema-kod: Familj och hälsa, Lättläst för vuxna Speltid: 2 h 29 min Format (utgivningsdatum): Ljudbok, digital, 9789179710439 (2020-06-15)

Fler böcker av författaren

Nyheter om boken

Sök bland våra böcker och författare

Sök bland våra ljudböcker, författare och uppläsare